2013. február 11., hétfő

Tomor Zsanett ’megoldja az ügyfelek életét’

Tomor Zsanett öt éve a Győri Openhouse Iroda munkatársa. Törzsgárda-tagság ugyan nem
járt a cégnél eltöltött idő után, ám sikerességét supervisor-i kinevezés koronázta meg.


„Annyira boldog voltam, egész nap a föld fölött jártam fél méterrel. Mind a szakmai elismerés, mind  körítés, az, hogy meglepetés volt a kinevezés, no meg a professzionális felszerelés, amit kaptunk, (gyönyörű és elegáns bőr mappát, autómatricát, iPad2-t, logózott inget, névjegykártyákat, on-line kitüntetéseket) együtt nagyon sokat számított. Főleg arra vagyok büszke, hogy országos szinten 230-240 értékesítőből csupán tízet neveztek ki supervisorrá és én köztük vagyok! Ez nagyon szép eredmény!  
Amikor az Openhouse-nál kezdtem, akkor még nem voltak szintek, nem volt előre látható karrierút. Először vezető értékesítő lehettem. Ahogy fejlődött a cég, úgy fejlődtem én is. Pedig annak idején fél napom volt arra, hogy eldöntsem: ezt akarom-e csinálni. Amikor megszületett a döntés, gyors egymásutánban jöttek az önigazolások, a bizonyítékok, hogy jól választottam: rögtön a második héten volt eladásom, rá egy hétre egy újabb. Óriási sikerélmény, hogy mind az eladónak, mind a vevőnek ’megoldom az életét’ (vagy legalábbis a lakhatását). Ezért jó érzés emberekkel foglalkozni: jó látni, amikor mindenki elégedett és hálás. Nem titok, hogy emiatt nagyon sok ügyféllel barátivá vált a kapcsolatunk és nem is egy visszatérő közülük. Ennek a nap-mint-nap megkapott érzelmi visszacsatolásnak a megfelelője a szakmai elismerés: a supervisori kinevezésem, ami óriási lendületet adott a további munkámhoz.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések