2015. február 16., hétfő

6,1% az átlagkamat, most érdemes hitelt felvenni – mire használjuk fel okosan?

Nagyon sokat olvashattak arról az újságokban, internetes hírportálokon, hogy a magyarországi lakásokat, házakat többségében külföldiek vásárolják. Voltak, akik úgy vélték, azért mert a külföldi fizetések mellett hazánk lakásparadicsom a nemzetiségek számára. Azonban időközben a piac kedvezett a hitelfelvevőknek. Még a fiatalabb korosztály is érintve van, hiszen az állam különböző támogatásokon keresztül próbálja őket ösztönözni a lakásvásárlásra és így burkoltan a gyermekvállalásra. Napjainkban egy fiatal pár már csak biztos háttérrel – melyben szerepel az otthon megteremtése – mer gyermeket vállalni. Számos állami támogatást lehet igénybe venni, így például:
  • ·        lakásépítési támogatás
  • ·        lakástakarékpénztári megtakarítások (állam bizonyos összeggel hozzájárul megtakarításához)
  • ·        kamattámogatásos hiteleket
  • ·        kiegészítő kamattámogatás
  • ·        otthonteremtési támogatások (szocpol)

Érdemes utánajárni, hogy ki mire és mekkora mértékben jogosult, hiszen nagyon sokak életét könnyíthetik meg az adott támogatásokkal.           
Az előző évekhez képest a hitelkamatok is kedvezőbben alakultak. Gondoljanak csak bele, míg 2011-12-ben 10-12%-os kamattal vettek fel hitelt, most ezt 2015-re 4,6-6%-ig terjedő kamattal tudják felvenni. Természetesen ez elsősorban a forint hitelekre vonatkozik. Éppen ezért arra sarkalljuk azokat, akik eddig hezitáltak, hogy megfelelő hitelkonstrukciók mellett merjenek belevágni a lakásvásárlásba. Ebben természetesen az Openhouse Országos Ingatlan Hálózat is segítségükre lehet, hiszen szakképzett értékesítőink azon fáradoznak nap mint nap, hogy a kedves ügyfeleiknek eleget tegyenek. Megtalálják számukra a legmegfelelőbb lakást, házat valamint hitelkonstrukciót. Azért, hogy a legmegfelelőbb hitelt tudják kínálni, a legjobb hitelajánlatokat versenyeztetik meg az Önök számára.            


De miért is érdemes egy megbízható szakértelemmel rendelkező csapatot alkalmazni?
Mert levesszük az ügyintézési terheket a válláról, megkíméljük a folyamatos rohangálástól. Valamint a lakásvásárlással járó bizonytalansága is tova fog szállni, hiszen mi egy biztos pontot nyújtunk az életében. Ez csak az Openhouse lehet!
Szolgáltatásaink:
v     Új építésű és használt ingatlanok teljes körű finanszírozása
v     A pénzintézetek ajánlataiból az Önnek legmegfelelőbb konstrukció kiválasztása.
v     Díjmentes hitel-, lízing és biztosítási ügyintézés
v     hitelfelvételhez szükséges dokumentumok beszerzése
v     hitelkérelmi dokumentáció összeállítása
  •      Lakáshitel
  •      Hitelkiváltás
  •      Szabad felhasználású hitel
  •      Építési hitel
  •      Személyi hitel
  •      Ingatlan lízing
  •      Biztosítás
  •      Befektetés


Meglévő/állandó termékek


       I.            Szerződések

1.      Megbízási szerződés
·         méret: A4
·         kiszerelés: 1 tömb-100 szerződés
·         minimális rendelés: 1 tömb
·         rövid leírás: 3 példányos/ megbízási szerződés, adatfelvételi űrlap, ügyfélátvilágítási adatlap
2.      Adatfelvételi űrlapkeresőknek
·         méret: A4
·         kiszerelés: 1 tömb- 100 űrlap
·         minimális rendelés: 1 tömb
·         rövid leírás: önátírós adatfelvételi űrlap kereső ügyfelek részére
3.      Közvetítési nyilatkozat
·         méret: A4
·         kiszerelés: 1 tömb- 100 nyilatkozat
·         minimális rendelés: 1 tömb
·         rövid leírás: 1 példányos közvetítési nyilatkozat

    II.            Irodai eszközök

1.      Openhouse toll
·         kiszerelés: 50 db/ doboz
·         minimális rendelés: 50 db
·         kék színű tollbetét
2.      Openhouse papírmappa
·         méret: A4
·         kiszerelés: 1 csomag - 100 db
·         minimális rendelés: 100 db
·         rövid leírás: Hajtogatós papírmappa Openhouse arculatban
3.      Openhouse jegyzettömb
·         méret: A5, A6
·         kiszerelés: -
·         minimális rendelés: 20 db
·         rövid leírás: Két méretben kaptható jegyzettömb az Openhouse színeiben
4.      Openhouse értékesítői kezdőcsomag
·         méret: 3636,5 cm x 27 cm
·         minimális rendelés: 1db
·         rövid leírás: Az Openhouse kezdő értékesítői számára összeállított kezdőcsomag
tartalma:
o        2 db lábzsák ( 1 női méret, 1 férfi méret)
o        2db OH mágneses kitűző
o        1 db OH A6-os jegyzetfüzet
o        1 db OH A5-ös jegyzetfüzet
o        2 db OH toll
o        5 db karrierfüzet
o        1 db külső tippadós szórólap
5.      Openhouse névjegykártya
·         méret: 3cm x 5 cm
·         minimális rendelés: 50db
·         típusok:
o        1 oldalas, főlia nélküli
o        2 oldalas, fólia nélküli
o        1 oldalas, fóliázott
o        2 oldalas, fóliázott
6.      Pendrive
·         méret: 6 cm x 2,5 cm
·         minimális rendelés: 1db
·         rövid leírás: Exkluzív, bőr hatású fehér pendrive Openhouse logóval 8GB
7.      Karrier füzet
·         méret: 21 cm x 21 cm
·         kiszerelés: 100db/ csomag
·         minimális rendelés: 50 db
·         rövid leírás: HR munkát segítő promóciós anyag
8.      Határidőnapló
·         méret: 24 cm x 17 cm
·         minimális rendelés: 1 db
·         rövid leírás: Szezonálisan rendelhető,
9.      Egérpad
·         méret: 23 cm x 21 cm
·         minimális rendelés: 1 db
·         rövid leírás: Openhouse egérpad, lekerekített

Ajándéktárgyak

1.      Logózott fém kulcstartó
·         méret:
·         minimális rendelés: 5 db
·         rövid leírás: ház alakú gravírozott fém kulcstartó
2.      Kulcstartó pánt
·         méret:
·         minimális rendelés: 5 db
3.      Esernyő
·         minimális rendelés: 1 db
·         szín: fekete vagy bordó
4.      Hűtőmágnes:
·         méret: 6,5 cm x 6,5 cm
·         minimális rendelés: 5 db
·         4 féle képpel
5.      Bögre
·         minimális rendelés: 1 db
·         Openhouse póló
·         méret: S, M, L, XL

Tábla/ Molinó

1.      Ház alakú tábla
·         méret
·         minimális rendelés: 5 db
·         rövid leírás: Ház formájú eladó vagy kiadó tábla, telefonszám nélkül
2.      Téglalap alakú tábla (fekvő)
·         méret
·         minimális rendelés: 10 db
·         rövid leírás: Téglalap alakú fekvő tábla eladó vagy kiadó vagy eladó/kiadó felirattal, telefonszám nélkül
3.      Téglalap alakú tábla (álló)
·         méret:
·         minimális rendelés: 10 db
·         rövid leírás: Téglalap alakú álló tábla eladó vagy kiadó vagy eladó/kiadó felirattal, telefonszám nélkül
4.      Molinó
·         méret: 2 m x 1 m
·         minimális rendelés: 1 db
·         „Eladó az egész világ” szlogennel, eladó vagy kiadó feliratú molinó, telefonszám nélkül

Kirakat

1.      Vitrinhirdetés
·        méret: A5
·        rendelés menete:

2.      műanyag laptartó

Mennyivel ér többet egy lakás, ha egy sztáré volt? tudhatja-e a piac, ha celeb lakása eladó?

„Akkor vagy otthon, amikor nincsenek elvárások, amikor az lehetsz, aki vagy.”
Feldmár András

Életünk új szakasza, mikor elhatározzuk saját lakást veszünk. Mikor bemegyünk az ingatlanközvetítő irodába, ahol segítőkész munkatársak állnak rendelkezésünkre. Felmérik igényeinket, hitelajánlatot tesznek. Mind-mind apró lépés céljaink megvalósulásához.
De vajon tudhatjuk-e, hogy álomotthonunk azelőtt egy celeb birtokában volt? A magyar piacon mennyire bevett szokás, hogy kihangsúlyozzák, hogy az ingatlan hírességé volt? Valamint hogy jelenik ez meg a végösszegben?
Valahogy úgy lehetünk ezzel a kérdéssel, mint a nagy sportszermárkáknál. Nagyjából ugyan ott készülnek, mint számos egyéb sportszer, Kínában. Mégis differenciált áron juthatunk hozzá. Hogy miért? Mert egy-egy ilyen termék mögött hatalmas márkák állnak. E vállalatoknak, márkáknak pedig presztízsük van, reklámköltségeik vannak.
Körülbelül így gondolkodnánk egy celeb lakásnál is. Hiszen ők is ugyanolyan épített házban élnek, mint kevésbé híres embertársaik. Mégis a hírnév, talán egyfajta értékmérő lehet, mely felviheti az ingatlan árát. Valamint így eladhatóbbá is válik a piacon, hiszen kinek a figyelmét ne ragadná meg, ha kiderülne, hogy egy elismert személy lakott ott.
Azonban lehet, hogy ezzel hatalmasat tévedünk. Vegyünk csak két amerikai példát, Lady Gaga aki világszerte ismert, elismert előadó, több milliós nézettséggel a YouTube-on és lemezeladásokkal büszkélkedhet. 2011-ben költözött el New York-i otthonából, melyet mindaddig bérelt. A főbérlő ezt követően szintén meghirdette a lakást.           
Egy ingatlanértékesítő elmondása szerint nem emeltek az áron, nem változott a lakás bérleti díja. Viszont jó marketingfogásnak bizonyult, hiszen sokakat vonzott, ha megtudták, hogy ott élt az énekesnő.
A napokban épp Jennifer Lopez Hidden Hills-i ingatlanja került értékesítésre. A környéken lévő házak, melyek hasonló területűek, közel azonos árfekvésben kerültek meghirdetésre ( 17 millió dollár körüli értékben). Csak a bulvár jellegű oldalak, lapok foglalkoztak a hírrel. Egy ingatlanértékesítő honlapon[1] megtaláltuk a házat, ám ott egy szó sem esik arról, hogy kinek a tulajdona volt. Az erre specializálódott irodák nem jelzik sem honlapjukon sem hirdetéseikben, hogy kinek a tulajdonában állt az épület.
Tulajdonképpen marketing funkciót lát el az információ, de ettől az ingatlan értéke nem nő, nem is csökken. Az úgynevezett turistacsalogató eszköz alakul át vevőcsalogató eszközzé.
Az Openhouse életében is volt számos olyan értékesítés mikor híres ember házát adták el, vagy épp híres embernek adtak el ingatlant. De vajon felhasználták arra az információt, hogy vevőket csalogassanak magukhoz? Emeltek-e az áron? Illetve arra a kérdésre kapunk még választ, hogy vajon tudhatja-e magyar piac, ha egy neves személy ingatlanja eladó.
A győri Openhouse munkatársai elárulták, hogy számos olyan alkalom volt értékesítéseik során, hogy sztárnak adtak el ingatlant, valamint arra is akadt példa, mikor híresség házát adták el. Épp a hetekben kaptak szintén egy ismert személytől megbízást.      

     
Azonban hirdetéseikben nem használják fel ezen információkat. Amikor megtekintésre kerül az ingatlan, értékesítőik kipuhatolózzák a vevő igényeit, érdeklődési körét így rá tudnak jönni, hogy érdemes-e megemlíteni, hogy azelőtt híres ember tulajdonában állt az ingatlan.
Értékesítőink véleménye szerint Magyarországon nem olyan felkapott szokás sztárokkal „reklámozni” egy lakást, házat, hiszen nálunk egészen más fogalomkörrel párosul a celebség.
Ellenben a külföldi világsztárokkal. Figyelembe kell venni azt is, hogy a hírnév egy két oldalú penge, éppen ezért óvatosan kell bánni vele.       
Valamint úgy vélik, hogy sokkal inkább lehet „hívogató” egy lakás, ha azt egy nevesebb dizájner produktumaival rendezik be, valamint ha egy híresebb lakberendező rendezte be. Sokkal inkább számít kuriózumnak.   
Értékesítésük során nem fordult elő olyan, hogy azért emelték volna egy ingatlan értékét, mert az egy neves személyé volt. Viszont ennek konverz verziója előfordult, miszerint az eladásra szánt ingatlan tulajdonosa azért emelt a fizetendő összegen, mert megtudta, hogy egy celeb érdeklődik lakása iránt.        
Az Openhouse különös figyelmet fordít ügyfeleire, így akár celebről akár civilekről legyen szó, amikor leszerződnek, az ingatlantulajdonosok kérésére természetesen teljes diszkrécióval kezelik ügyeiket.




[1] http://www.realtor.com/realestateandhomes-search/Hidden-Hills_CA/sqft-21

Népszerű bejegyzések