2016. február 10., szerda

Ügyfél kiszolgálásban a legjobbak között

VII. alkalommal került megrendezésre januárban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny. Hazai vállalkozások három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus – indulhattak, ám a döntnökök méretüket tekintve is vizsgálták a kis,- és közép vállalatok, valamint nagyvállalatok ügyfélkiszolgálásának minőségét. A végleges döntés meghozatala előtt, próbavásárlások és az ügyfél kiszolgálási pontok tesztelése mellett közel 6500 ügyfél véleményét is megkérdezték az érintett cégek kiszolgálásáról.

Mind három kategóriában dobogón végzett a több mint tíz éves szakmai tapasztalattal rendelkező Openhouse Országos Ingatlan Hálózat. Személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a második helyezettnek járó trófeát nyerte el a sikeres Franchise hálózat, olyan versenytársat meg előzve, mint a KIA Motors Hungary Kft. Telefonos illetve elektronikus ügyfél kiszolgálás kategóriákban a dobogó harmadik helyén végzett.


Az Openhouse tevékenysége során nagy hangsúlyt fektet az ügyfélkiszolgálás minél magasabb színvonalára - ezt többek között értékesítőik folyamatos képzésével, és ügyfélbarát informatikai rendszerünkkel is biztosítják. Az ügyfél kiszolgálás maximalizálását szem előtt tartva december elején mutatta be az Openhouse Országos Ingatlan Hálózat új weboldalát, mellyel egyben fennállásának 10. évfordulóját is ünnepelte 2015-ben.
A hazai ingatlan hálózat jelmondata, amely egyben filozófiájuk is kiválóan mutatja a sikereik alapját:
 „Profizmus az ingatlanszakmában, megszállottság az ügyfélkiszolgálásban.Bízza profikra ingatlanügyeit!”

Népszerű bejegyzések