VII. alkalommal került megrendezésre
januárban a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny. Hazai
vállalkozások három kategóriában – személyes, telefonos és elektronikus –
indulhattak, ám a döntnökök méretüket tekintve is vizsgálták a kis,- és közép
vállalatok, valamint nagyvállalatok ügyfélkiszolgálásának minőségét. A végleges
döntés meghozatala előtt, próbavásárlások és az ügyfél kiszolgálási pontok
tesztelése mellett közel 6500 ügyfél véleményét is megkérdezték az érintett
cégek kiszolgálásáról.
Mind három kategóriában
dobogón végzett a több mint tíz éves szakmai tapasztalattal rendelkező
Openhouse Országos Ingatlan Hálózat. Személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában a
második helyezettnek járó trófeát nyerte el a sikeres Franchise hálózat, olyan
versenytársat meg előzve, mint a KIA Motors Hungary Kft. Telefonos illetve
elektronikus ügyfél kiszolgálás kategóriákban a dobogó harmadik helyén végzett.
Az Openhouse tevékenysége során nagy hangsúlyt fektet az
ügyfélkiszolgálás minél magasabb színvonalára - ezt többek között értékesítőik
folyamatos képzésével, és ügyfélbarát informatikai rendszerünkkel is biztosítják.
Az ügyfél kiszolgálás maximalizálását szem előtt tartva december
elején mutatta be az Openhouse Országos Ingatlan Hálózat új weboldalát, mellyel
egyben fennállásának 10. évfordulóját is ünnepelte 2015-ben.
A hazai ingatlan hálózat jelmondata, amely egyben filozófiájuk is kiválóan mutatja a sikereik alapját:
A hazai ingatlan hálózat jelmondata, amely egyben filozófiájuk is kiválóan mutatja a sikereik alapját:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése