Az internet századában az ingatlanpiacon is elengedhetetlen felismeréssé
vált, hogy a vezető portálok időről-időre megújulva, igazi minőséget nyújtva,
vevőik maximális kiszolgálása mellett iránymutatóvá kell, hogy váljanak a
szakmának. Amikor egy felhasználó nem tud ránagyítani egy ingatlan alaprajzára,
nem tudja beállítani a számára fontos szűrési feltételeket vagy éppen a
legfontosabb információk vannak az apró betűs részben, akkor olyan alapvető
problémákkal találkozik, amelyek a mai napig előfordulnak a kisebb ingatlan
kereső oldalakon.
Fenti igényeket felismerve debütált december elején az
Openhouse Országos Ingatlan Hálózat új weboldala, mellyel egyben fennállásának
10. évfordulóját is ünnepelte 2015-ben. Elmondhatjuk, hogy a 10 éves múlttal és
intenzív internetes megjelenéssel rendelkező országos, 36 irodával rendelkező
franchise hálózat rengeteg elvárással felvértezve állt neki az új weboldal
elkészítésének. Több ezer vevői, 403 ingatlanértékesítői és több tucat szakmai
(informatikai és online marketing területről érkező) vélemény, elvárás és
sok-sok munka hozta létre az új www.oh.hu-t.
A weboldal legfőbb előnyei és újításai:
- az IP alapú geolokáció nem csak gyorsabb ingatlanszűrést nyújt a látogatóknak, de háttérképben is visszatükrözi (és így perszonalizálja) a látogató városát
- ha nincs a keresésnek megfelelő ingatlan, automatikusan ajánl egy olyan ingatlanértékesítőt, aki a területen dolgozik
- gyors működés, lendületes (térhatású, parallux scrolling) grafika
- külön adatlap nem csak az egyes új építésű ingatlanoknak, hanem azok projektjének is. Így egy épülő társasház összes lakását, egy tervezett lakópark összes ingatlanját egyszerűen, átláthatóan össze lehet hasonlítani
- új böngészőablakban felugró részletes adatlapok. A felhasználók így könnyebben egymás mellé tudják tenni az áttekintendő ingatlanokat.
„A www.oh.hu évente 5 millió egyedi látogatót szolgál
ki, akik álmaik otthonát, jövedelmező befektetésüket vagy éppen a
legrátermettebb ingatlanértékesítőt keresik. Az új honlap megőrizte eddigi
erősségeit, de rengeteg újdonsággal, informatikai és designbeli fejlesztéssel
bővült. Szeretném kiemelni, hogy nem csak
a központi – látogatók által használt – weboldal újult meg, hanem az
értékesítőket és vezetőket kiszolgáló back office rendszer is. Úgy gondolom,
hogy akár Ügyfélként, akár Munkatársként csatlakozik valaki az Openhouse
Országos Ingatlan Hálózathoz, elégedett lesz az informatikai háttérrel.” –
mondta Molnár Szabolcs tulajdonos.
Néhány érdekes számadat, mert egy weboldal nem csak
szövegekből és képekből áll:
- több, mint 100.000 aloldal
- több, mint 150.000 ingatlanfotó
- 13 napos élesítés
- cca 9000 munkaóra amíg elkészült
- 5601 VIP hírlevél meghívottból 372-en követték élőben a YouTube-on a honlap élesítésének közvetítését
- az első percben 80 látogató érkezett a honlapra
„Egy ilyen szintű és
’nagyságú’ weboldal elkészítése nehéz és összetett munka, ami egyben rengeteg
izgalommal is jár, és persze sosincs vége, mert folyamatosan születnek újabb és
újabb ötletek, igények. A debütálás óta folyamatosan optimalizálunk, a
legapróbb részletekbe menőleg. Az Openhouse egy nagy családként működik, így az
oldalt érintő javaslatok befuthatnak az értékesítőktől, franchise partnerektől
vagy az éppen ingatlant kereső ügyfelektől. Mi minden véleményre nyitottak
vagyunk, hiszen célunk kiemelkedni a hasonló szolgáltatást nyújtó weboldalak
közül és növelni az Ügyfelek elégedettségét, lojalitását, segítséget és
megoldást adni minden élethelyzetben. Új jelmondatunk és 2016-os célkitűzésünk:
’Openhouse egy életen át!’ Nem csak Ügyfeleink, hanem Munkatársaink számára
is.” – folytatta Molnár Szabolcs tulajdonos.
A www.oh.hu oldalt Ön is
kipróbálhatja: használja az intelligens szűrőt, nézze meg az aktuális
karrierlehetőségeket vagy érdeklődjön az „otthont
teremtünk” lehetőségei iránt!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése